MSc Műszaki Menedzser szak - Ipari marketing és logisztika specializáció

A vállalkozások sikere nagymértékben attól függ, hogy mennyire jól ismerik a piacaikat és a vevőiket. Az ehhez szükséges információkat a marketing megfelelő alkalmazásával lehet megszerezni, ami létfontosságúvá teszi a marketinges szakembereket a cégek számára. Az iparban működő vállalatok esetében azonban nem elég az általános marketing tudás, hanem számos speciális ismeretre van szükség, amely segítségével a menedzsment és a műszaki területek közötti összhang megteremthető. A siker kulcsát tehát az ipari marketing jelenti, amely a marketing tudományának legmagasabb szintjét képviseli, mivel egyidejűleg megköveteli a fogyasztói és szervezeti piacok alapos ismeretét.
A specializáció másik pillére a logisztika az elmúlt években jelentősen felértékelődött. A logisztikai folyamatok optimalizációjával a vállalkozások jelentős költségmegtakarítást érhetnek el. A megfelelő logisztikai ismeretek birtokában egy műszaki menedzser, szinte minden területen jelentős pénzösszeget tud megspórolni az adott cégnek, ami magas jövedelmet tud biztosítani a terület szakemberei számára.

A specializáció keretében oktatásra kerülő szakmai ismeretkörök a következők:

  • Marketing és ipari marketing
  • Termelőeszköz kereskedelem
  • Termelési logisztika
  • Logisztikai folyamatok optimalizálása és szimulációja
  • Szállítmányozás
© 2004-2017.